wtorek, 17 grudnia 2013

Dla nie sprawnych ruchowo

Jakiś czas temu przeszłam operację kolana. Jestem dziś właściwie w połowie unieruchomiona. Chociaż gips już ściągnięty, kończyna ciągle nie jest całkiem sprawna, więc nie mogę na nią stawać. Jestem oaktywną kobietą i 24-godzinne gnicie w łóżku strasznie mnie denerwowało. Doktor jednak nie pozwolił mi przeciążać operowanej nogi, dlatego też pomyślałam, że przydałby mi się wózek inwalidzki. Dowiedziałam się, że na jakiś okres czasu mogę go wypożyczyć. Nie jest to zbyt kosztowne. To dobra koncepcja, zwłaszcza, że często potrzebujemy takiego wózka na krótki czas, a nie na całe życie, dlatego nie warto go kupować. Dowiedziałam się również, że możemy wypożyczyć tzw. wózki aktywne, które umożliwiają inwalidom uprawiać właściwie wszystkie sporty. Jeżeli szukasz wiadomości na temat wypożyczania wózków inwalidzkich: PolySystem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz