poniedziałek, 25 listopada 2013

Pracownik na pełnym etacie – wyzwanie wielu matek.

Bardzo dużo kobiet łączy rolę mamy i pracownika na pełny etat z różnych powodów: duża część spośród nas nie ma wyjścia, inne spośród pracujących mam najzwyklej w świecie lubią pracować i nie czują potrzeby, aby przestać, nierzadko zaraz po rozwiązaniu – jednakże tego rodzaju sytuacja staje się przyczyną trudnego poszukiwania najlepszej placówki, która zajmie się naszym dzieckiem w czasie naszej nieobecności w domu. Wiem jakie to wyzwanie z osobistego doświadczenia – jestem szczęśliwą mamą 2-letniego dziecka i pracuję na pełny etat – wiele czasu zajęło mi poszukiwanie optymalnego wyjścia, jednak w końcu zdecydowałam się na zapisanie mojej pociechy do klubu malucha. Takie zajęcia to dla maluchów świetna okazja, żeby pobawić się w innym niż dom miejscu, poznać inne dzieci i zacząć budować pierwsze przyjaźnie, ale także żeby nauczyć się nowych umiejętności – wszystko pod czujnym okiem opiekunów, którzy troszczą się o bezpieczeństwo wszystkich dzieci. Zainteresowanych klubami malucha, zapraszam tutaj: przedszkole-jezyki.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz